Klantgerichte communicatie voor rijlesgevers - punt 2 en 3
In een wereld die steeds meer diverser wordt, is het essentieel om elkaar goed te begrijpen en met elkaar in verbinding te blijven. Mensen veranderen, en het opbouwen van vertrouwen wordt daardoor steeds belangrijker voor lesgevers en coaches. In deze opleiding ontdek je hoe je effectief vertrouwen kan winnen, wat je wel en niet kan zeggen, en hoe je communicatie kan inzetten om dit proces te ondersteunen. Daarnaast leer je de GROW-methode kennen, een krachtige en doelgerichte coachingstechniek die je helpt om sterker en efficiënter te coachen.
Opgelet! Deze opleiding had eerder de naam 'Diversiteit omarmen en vertrouwen winnen bij kandidaat-bestuurders - punt 2 en 3', maar wordt in 2025 hernoemd naar 'Klantgerichte communicatie voor rijlesgevers'.
Programma
De opleiding wordt gegeven door Steven Saenen, spreker bij FabriekKramiek. Hij heeft 25 jaar ervaring in het coachen van mensen, is klantenexpert en geeft diverse opleidingen in sterke communicatie .
08:00 | Onthaal |
08:30 |
|
10:15 |
|
12:15 | Lunch |
13:00 |
|
15:00 |
|
16:45 | Einde |
Praktisch
Contacteer VSV
Heb je een vraag over de opleiding? We helpen je met plezier verder. Mail ons op rijopleiding@vsv.be.
Laden